مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 17:402023-12-18اقتصادي

کاهش مدت زمان حمل کالا با سامانه لجستیک یکپارچه و مدیریت تجارت


نایب رییس کمیسیون امور گمرکی اتاق بازرگانی با بیان اینکه با سامانه لجستیک یکپارچه و مدیریت تجارت، زمان تحویل کالا کاهش می یابد، گفت: میانگین حمل و ترخیص کالا از چین به ایران را از 6 ماه به 60 روز کاهش دادیم که این کاهش زمان به طور مستقیم باعث کاهش بهای .

- نایب رییس کمیسیون امور گمرکی اتاق بازرگانی با بیان اینکه با سامانه لجستیک یکپارچه و مدیریت تجارت، زمان تحویل کالا کاهش می یابد، گفت: میانگین حمل و ترخیص کالا از چین به ایران را از 6 ماه به 60 روز کاهش دادیم که این کاهش زمان به طور مستقیم باعث کاهش بهای تمام شده و هزینه کالا برای تجار و فعالان اقتصادی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهنام علیخانی - نایب رییس کمیسیون امور گمرکی اتاق بازرگانی - در رونمایی از سامانه لجستیک یکپارچه و مدیریت تجارت با اشاره به هدف ایجاد و راه اندازی این سامانه اظهار کرد: از چند سال گذشته گلوگاه های تجارت ایران شناسایی شد که چند عامل از موانع تجارت و لجستیک یکپارچه ایران بوده که در راستای رفع این موانع سامانه مذکور ایجاد شد که از طریق این سامانه تمام فرآیند زنجیره تامین برای صاحبان کالا انجام می شود.

وی ادامه داد: یکی از موانع مهم این بوده که فرآیند تجارت ایران به صورت جزیره ای و سنتی انجام می شود، بدین صورت که شرکت ها خرید را خودشان انجام می دهند و گاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مدت زمان حمل کالا با سامانه لجستیک یکپارچه و مدیریت تجارت

کاهش مدت زمان حمل کالا با سامانه لجستیک یکپارچه و مدیریت تجارت